Sunday, November 14, 2004

我愛你~~~

Sky arh... I'm so ABSOLUTELY in love with -Wo3 Ai4 Ni3-... Love this song to SMOKE & SMITHEREENS man...

Oh ya while SMSin' JIE JIE today and DISGUSTING her... I invented a "symbol" (?) for myself... @:) Xiao3 tian1 shi3... HAHAHA!!!!!!!! It's like I esp.ly switched to CHINESE in order to insert that disgusting title lor... Hahaz..... :P

Sky arh... How come got song can so hao3 ting2 one... After listening to this song, I realize that... All my life... I've been listening to mainly RUBBISH~GARBAGE... ^.^

I shall paste the lyrics here ONCE AGAIN... I'm a SUPER ORGANIZED person, as seen here. ^.^ Can't tahan it when lyrics CLUSTER together lor...

*Hebe*: 從你眼睛看著自己 最幸福的倒影
握在手心的默契 是明天的指引

Ella: 無論是遠近 什麼世紀 在天堂擁抱 或荒野流離

Selina: 我愛你 我敢去 未知的任何命運
我愛你 我願意 准你來跋扈地決定 世界邊境

Ella: 偶爾我真的不懂你 又有誰真懂自己
往往兩個人多親密 是透過傷害來證明

Selina: 像焦慮不安我就任性 怕泄漏你怕 所以你生氣

我愛你 讓我聽 你的疲憊和恐懼
我愛你 我想親 你倔強到極限的心

*Hebe*: 我撐起所有愛 圍成風雨的禁地
Ella: 擋狂風豪雨 想讓你喘口氣
*Hebe*: 被割破的信心 需要時間痊癒
Selina: 夢想纏著懷疑 未來看不清
就緊緊的擁抱 去傳遞能量和勇氣
我愛你

*Hebe*: 我愛你 我想去 未知的任何命運
GROUP: 我愛你 讓我聽 你的疲憊和恐懼
我愛你 我想親 你倔強到極限的心

哪裡都一起去 一起仰望星星
一起走出森林 一起品嘗回憶
一起誤會妒忌 一起雨過天晴
一起更懂自己 一起找到意義

*Hebe*: 我愛你 我不要沒有你 *Hebe*: 我不能沒有你 絕不能沒有你

0 Comments:

Post a Comment

<< Home