Sunday, December 12, 2004

Hebe 难得感性 ^.^

這個對話是在倖福100號裏麵的

ELLA:我以前做過網絡上的一個心裏測試,它就是要測試妳這個人的問題,妳真正的問題在哪裏。后來它說我真正的問題就是太過于和平主義。我就覺得聽暸好有道理,我就是覺得說,什么事情大傢都好好的,然后和和氣氣的,可是就是因為這樣子,我就沒有辦法很誠實的去麵對我自己心裏的感受。因為象很多事情,人傢就說,妳可以根朋友或者傢裏人去分享,可是我覺得很多時候,這個圈子的事情,大概我自己暸解,我自己去承受就好暸,所以我就…可能我自己吞下去就算暸。

HEBE:可是妳有沒有想過,在妳身邊的人啊,象妳姐啊,她搬來臺北根妳住,其實她會覺得,她希望就是可以分擔妳心裏麵的東西。然后象是我的話,而且我們根妳那么親密,然后如果妳有什么事情,不根我講,我會很難過~~因為我覺得,那我存在的意義呢?然后我這么把妳看重,然后妳卻美把妳心裏真實的話對我說的話,我覺得妳身徬的人都會覺得很難過。

這斷話真的很讓我感動,最真實的友誼,最堅定的友誼,我當時看的就覺得好感動~

轉自ELLA狂迷論壇,貼圖區

Other people type out one... I not so bo liao. But I was also like *WOW* when I heard Hebe say that... She rocks man! I like the way she doesn't talk all the time, but once she does, it makes a HELL lot of sense... HOHOHO........ ^.^ And that she is NOT afraid to speak what's on her mind, sky arh~~~Ku4 bah!

I really think she looks AWESOME like below... :D One of her zao4 xing2 for 跟我一起去旅行~~~

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

Er, then the SAME PERSON... =________=

Image Hosted by ImageShack.us

When I watched that videoclip (their SARS Quarantine diary), I was TOTALLY laughing like sai4 lor... HAHAHA so super funny! :P HEBE rocks~~~ (:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home