Tuesday, December 21, 2004

Wad lau~~~I happen to surf into those China auctioning/ shopping sites again... Feel like vomitting blood lor~~~I see until I want to buy the whole website down... =___=

Dun care lar~I've been thinking of getting my cousin to buy some for me then ship to Singapore... The only thing I'm concerned abt is the shipping price now, hmmsie. Or da bu liao I ask him buy a whole lot... Then get relatives who are returning to China retrieve for me or I might just go back myself..... Hahaha. Heeheehee.

It's really like... Basically all those Converse/ Nike/ Adidas shoes are below $50 over there. 氣死我也~~~飛飛飛飛飛飛我想飛~~~ =.=

But then basically the only thing I hate abt online shopping is the payment method... All of them is like, HUH? Never ever tried b4 all my life... Actually I got order things from online b4 lar, long long ago, somemore is order all those sort of freebies the. My greatest "deed" so far was that I managed to order a few issues of this Gamepro magazine for free bWaHaHa... It would otherwise cost more than $20 or $40 per issue bah I guess... You know they like to give you that sort of what "test trial" then if you like it, pay to continue subscription. Obviously I'm not so dumb~ XD 好賤ㄛ我~~~本人可是電腦天才ㄋ~~~超會挖好康的耶... ^.^

如果明年真ㄉ回中國的話我應該會把我銀行里ㄉ儲蓄全花完...ㄚ要ㄅ,乾脆賴在老家ㄅ想再出國受苦了 bWaHaHa!!!天ㄚ,這麼一講我還真ㄉ蠻想ㄉ...反正我也算見過世面了回去應該能出人頭地吧...重點是本人聰明玲俐活潑可愛去哪裡應該都沒問題~~~bWaHaHa!!! XD 這麼一講如果台灣也回歸ㄉ話那我更應該回去了!!!天哪,希望在我大學畢業以前兩岸關係就搞定了那我也可以光榮回國囉呵呵呵!!!天哪,可是不管台灣與中國統不統一ㄚ,反正大家都是華人嘛~~~Then 我會蠻希望台灣ㄚ中國ㄚ香港ㄚ甚麼ㄉ有個類似 European Union 的聯盟,醬子travel btwn. countries will be so EASY, and 通幣...用同樣ㄉ貨幣 HOHOHO 到時我肯定管他書沒讀完就飛回去了~~~然後想找樂子ㄉ時候就去台灣~~~想看帥哥ㄉ時候就去香港 (EDISON)~~~想簡單快樂過生活就跑去外婆家的鄉下~~~之類ㄉ HOHOHO...

這還真是我ㄉ終極夢想耶...天哪...如果真ㄉ有那麼一天我會幸福到死!連作夢都在偷笑!!!又可以在我出生的地方很自由地做自己,更不必擔心甚麼學業成績上的問題(基本上就是因為人在新加坡我才有這方面的煩惱...在這邊書就一定的讀ㄚ,人都到這裡了耶...哼.....)...然後物價又便宜~~~賣的東西多到嚇死人~~~盡情買 PC Game 漫畫 雜誌(台灣的PLAY啦談星啦等等等)...然後房地產便宜到無法無天(印象中我在中國的兩層樓高的屋子好像才新幣幾千而已...酷死人了啦!!!)...然後我想養一屋子的黃金獵犬都沒問題!更然後閑來沒事還可以和鄰居跑去野外釣魚爬樹!然後晚上滿天的星星多到真的可以嚇斯你~~~數都數不完~~~ㄚ然後學校每上完一節課就休息一次上一整天也不累~~~學校更是大到絕對可以迷路,然後沒事做可以去操場捉蟋蟀,趟在樹上ㄚ之類的(小心鳥糞)~哇賽,新年還能放鞭炮,氣氛到不得了,據說我和我表哥每次放鞭炮都放到衣服一個洞兩個洞的~基本上就是天下任我行ㄚ~ㄞ~~~But then 的確,衛生方面喀喀,需要多加改進...^^" And then 到時侯搞不好在中國也能收看到台灣的節目ㄚ之類的...反正中國都那麼大了,電視頻道多到 remote control 都按不完~~~嘿嘿.

天哪,如果真ㄉ有這麼一天我一定一定拼了老命也要比一輩子更長久地待在中國~!~!~!~乾脆以後我去黨政治家算了,實現我的這個...宏愿 HAHAHA Whatever 啦~~~希望在有生之年,台灣&中國可以很 OK ㄛ 呵呵呵... ^.^

天ㄚ,光想像而已就真的真的很過癮.....如果真的真的有那麼一天, OH MY GOD, 本人真的會~受~不~了!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home