Wednesday, January 26, 2005

OH YA...

You know right, today DURING assembly... Announcement... Someone winning some 1st runner-up for something.

JUST THAT.

And DA ZUI BA was like: 第二名很可怜耶
The rest of us: ---SILENCE---
大嘴巴:和第一名差那么一点而已
The rest of us (continues to be) --- SILENT ---
大嘴巴:我宁愿当第三名而不要第二名
大嘴巴:其实第一名最好的啰
大嘴巴:都没人管第二第三名
大嘴巴:大家都只管第一名.....

FINALLY, I could not stand him anymore. And blurted out ---
谁都不管大嘴巴.

And it's like the 3 of us went into laughing instantaneously... XD
Cannot tahan the width & ht. of his mouth lor.

I was also like complaining around:我们说一辈子的废话都没有他一天说的多.

Then yesterday right, Ng Ah Kay asked him to read a passage.
And the mmt he stood up I chirped in:OK我们可以闭上耳朵了.
HAHAHA! Even Dan was like saying to me, later scarly he read on and on... Even add in his own points for the debate topic on the textbook... Then when t-cher ask him to stop he would 你等一下你等一下让我再多说一点嘛... HAHAHA!

So untahanable lor. MY! GOD!!!
Basically nowadays I made it a habit TOTALLY treating his words like air... I mean I would just look around and not even TRY to at least open my mouth and tell him to shut up. Cuz it's POINT-less. HAHAHA. He's like the MOST talkative person I've seen all my life lor. Ok, maybe he can fight alongside Pearly.

But DA ZUI BA is really like,没有意义的话他也要说,在路上看到一个穿白色校服的人也要惊呼:那是中正的耶!,一件与主题不相干的事可以侃侃而谈老半天,没有人理他他还是会继续念个不停...等等等.哇.我真是造了十万八千个辈子的孽了.我上辈子肯定是个杀人犯+卖国贼+良心泯灭的超级坏蛋才会认识他. OH! MY!! GOD!!!

其实就某一种方面我也是还蛮佩服他这个本事的.因为本人恰巧的,很难滔滔不绝~感觉上就是脑里心里溢满了太多东西反而不知如何表达.So有时候当别人说我表达能力很好的时候我都会被吓到,天啊我自以为我表达能力有问题好不好...?

可是如果不说言语的话,我觉得我大多时候大脑思路都是很清晰有条理的.我讲究逻辑性~是呗.所以对于比较复杂的人际关系以及其他方面上的东西我反而每次想了一下下就懒得再想、制止不力、顺其自然~因为我懒得处理这种抽象的念头啊~反之本人变得比较爱思考:天啊肚子好饿哦我要吃东西.好闷哦我要玩游戏几个几个小时然后做功课然后几点睡觉.

基本上啊我已经有点倾向于这种有因有果、有顺序的思考方式了耶.哦我的天啊!!!

可是~真的耶~从小到大都不记得我老妈有教过我如何与人相处如何交朋友更甚至讲话应该怎样~搞到我整个人就是很随性... ^^. WHATEVER. Off to work. :P

0 Comments:

Post a Comment

<< Home