Wednesday, January 12, 2005

天啊...太爱 S.H.E 了... ^__^
刚刚看了她们 concert 的 VCD...其实唱得很好啊~~~尤其是 Hebe~
真的 该飙的高音她都很漂亮地飙上去了耶...天啊 爱死她了~~~
好酷哦...看到 魔力 & Always On My Mind 那里本人还真的有点泛泪光呢...太感人了啦!!!
It's like... Everyone was standing up and waving their 荧光棒s lor... OMG~~~

Image Hosted by ImageShack.us

对啰 这个拜六本人要观赏 我的哥哥 啰
bWaHaHa...小斌斌酷呆了啰!!!其实我还蛮想接他机的 应该会蛮好玩的
而且他都没啥活动嘛...口诉...我想我应该会当场被他帅到想死吧...哇哈哈!!!

Image Hosted by ImageShack.us

天啊!!!然后呢~我真的觉得我的新欢很美耶 哈哈哈 本人*真的*一点都不肤浅 OK!?

Image Hosted by ImageShack.us

Whatevers! Off to homework!
今天买了还蛮多 stationery 的... HEEHEEHEE!!!

1 Comments:

Blogger Michhhh x said...

darling ernie~

can send me S.H.E's Wo Ai Ni & Tong Kuai mah? Keke.

thanks loads little angel~~~

PS: u havent sent the wang lee hom's songs ar.

9:38 PM  

Post a Comment

<< Home