Friday, March 04, 2005

AIYO--------
Now I have 2 path down me.

Get into a JC where most peep I know are going. And probably... I dunno. The prospect here that I'm weighing is... Er, I shall not blog. ^.^

The other will be getting into a JC of my own choice and knowing loads of new peeps! And DEFINITELY, I'll emerged changed, yet again, as I mix around diff. person. I think I would like that chemistry. But. I'm starting to grow reliant on other things. Etc. etc... Therefore, I dunno.

My HOPEFUL resolution is: JUST pack my bag and leave for YET ANOTHER country!
Too bad it can never be realized.

DUNNO LEH.好麻烦哦~所以我真的有在想出国的~因为只要是出国,我觉得可以走得毫无牵挂.因为整颗心都会被满满的期待填满着,要直到很多年后才会回头,而到了那时候我也已经学会了接收~所以呢---可惜就是没钱出国... >.<

反正不管怎样.我不相信这世上会有永恒.而我自己本身也不追求永恒.我要的只是片刻的灿烂,短暂的温暖已很足够.其余的,我不愿也不想多求.

该怎么说呢?
一方面,我觉得世界是美好的.
另一方面,我觉得现实是残酷的.
所以一个个体分割为二,总是在不平衡之间颠颠簸簸,到最后还是不晓得,自己要的究竟是什么.

选择什么都放手,让心自由,抽空.
到最后,到最后.生命的尽头.我宁愿相信孤独享受.

算了.还是没心情没那个状况读书.看电影去.
Eternal Sunshine of The Spotless Mind.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home