Thursday, February 03, 2005

^.^

Image Hosted by ImageShack.us

我觉得那些颜色搭配得很舒服~

Image Hosted by ImageShack.us

好可爱哦~~~ ^.^ 个人还蛮喜欢 公主复仇记 这部戏的,那种格调和布局还不错~题材也很新颖.

Image Hosted by ImageShack.us

天啊本人觉得她这个发型超美的耶!!! ^.^

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

HAIYA~I simply must recommend some songs by Twins that I find really nice. [[TOTALLY planning to buy a CD/ VCD/ DVD of theirs some time soon...]

Some songs of theirs that I HIGHLY recommend at the mmt:



^.^

死性不改 --- Still my current fave. SUPER nice lor! It's like 13/10 if you ask me!
拍住上~~~ ALSO very nice... The chorus VERY nice.
女人味~~~ I love the DISTINCT beat this song has!
风筝与风 --- ANOTHER of my current faves! HOPELESSLY nice~
朋友的爱 --- ALSO very nice leh HAHAHA.
精选 --- VERY nice too~
零四好玩 --- STARTED to like this song recently~~~

天啊我是音乐人士~
然后陶吉吉的 就是爱你 Susan 说 Catherine & 孙子兵法 也都很好听!!!尤其是 就是爱你 & Susan 说... ^.^

我真的很爱听歌啦~~~基本上只要是好听的歌本人都爱听,姑且不论是谁唱的.
最多是爱歌不爱歌手~~~我的审美观绝对不会允许本人喜欢 Jay or David or JJ 等等等的!!!

除此之外本人真的要郑重推荐 张韶涵.她整个人是我的候选 老婆 耶...哈哈哈因为本人开始有在喜欢她唱歌~
我要大力地推荐她的 寓言、复活节、猜不透、我的最爱、雨后 & AURORA. :P

一想到 S.H.E 下张专辑年底才出我就很想死... :( 年中假期~将会是孤单寂寞的, oh!
还好 Twins 要出 国语 唱片了耶~

0 Comments:

Post a Comment

<< Home